Igår då =)

Igår så hoppa jag in i en dusch.. Sedan så börja ja platta håret.. Leta också efter en av mina bh:ar som jag inte hitta.. Så fick ta en annan.. Började platta håret.. Det tog typ en halv timme.. Så började jag sminka mig.. Så kom Jenny hit också... Väntade på min bror också hehe.. Sprang upp till centrum med.. Var ass stressad.. Sen så gick vi bort till Ekdungen satt där ett tag.. Sen skulle vi precis gå för folket kom ju inte som vi hade sagt men så möter vi dom på vägen så vi vände... Sen under kvällen rulla det in mer och mer folk.. Kände väl inte ens hälften.. Sen vart det tjafs och det mellan några.. Så polisen kom ju till sist.. Så jag, David och Mattias hemåt våran gård.. Sen följde jag med Macke och Mattias ut med Jack.. Så skulle vi hämta kubbet.. Men då hade Benny redan hämtat det.. Hehe. Gick en sväng till. Och Macke hade inte oflyt i alla fall. Han hitta ett helt cigg paket.. Tur gubben. HAHA.. Men i alla fall så följde vi Mattias hem. Sen så gick vi med hem. Macke gick till sig och jag upp till mamma.. Lägger in bilderna senare eller imorgon för måste börja fixa mig nu. Ska till Natti klockan 6. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!