kvällen =)

Efter jag ätit så gick jag över till Macke och dom. Satt där ett tag sen så gick vi alla upp till centrum. Jag handlade chips och lite.. Sen gick vi hemåt. Stannade en sväng hos Mackes kompis pappa tror ja de va.. Thindra och Kimberly badade lite i alla fall.. Sen så gick jag och lämnade mammas cigg. Så gick jag upp till Erika och höll henne sällskap. Strax efter 21.00 kom Macke och dom.. Så kollade vi lite på tv. Så gick Macke ut med Jack och hans kompis och hans kompis hund.. Dom gick tydligen runt skäggetorp. Så efter ett tag i alla fall så somnade Kimberly och bebisen Anton. Men när Erika gick ut och rökte vaknade Anton så tog upp han så han somnade på mitt bröst.. Så ringde Martin till mig och frågade om han och Linus kunde komma en sväng och hälsa på.. Så vid strax efter 00.00 så kom dom. Så gick ut till dom. Så kom Frida med.. Så gick vi upp till henne en sväng. Martin och Linus åkte efter typ 10 minuter. Jag stannade kvar hos Frida.. Så kom hennes granne upp och pratade och lite.. Så jag kom hem nyss.. Värmde på pizzan jag hade kvar. Nu blir det väl att slå på någon film och försöka sova.. Ska ju till Tobbe imorgon på inflyttningsfest. Trevligt ska det bli. Skriver mer imorgon. Godnatt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!