lätt förtjänta pengar

Hejsan. Idag så väckte pappa mig vid typ 8 halv 9.. Hehe.. Så gick upp vid halv 9 där någon gång i alla fall. Så gick jag upp och klädde på mig, sen så åkte vi inåt stan.. Svängde förbi ute där vid gamla Biltema vet inte vad det heter men i alla fall så hämta vi kritfärg som pappa ska ha när han gör linjer på fotbollsplan. Sen så åkte vi till pappas jobb jag satte mig här vid datorn lite. Sen så gick jag ut och hjälpte pappa att dra slangarna till vatten spridaren haha.. Kul kul.. Sen så gick jag in hit.. Så gick jag in i skogen med Rulta (pappas hund), för skulle leta efter en boll som a-laget hade sparkat över stängslet och in i skogen.. Tog ca 5 minuter att ta sig in i skogen först för de va så snårigt.. Sen i alla fall tog det 5 minuter så hitta jag bollen. Sen tog det ca 5 minuter att gå ur skogen med. Får 100 kr av pappas chef för jag hitta bollen =).. Lätt förtjänta pengar =).. Fast hans chef e inte här nu så pappa får ta dom imorgon. Men men så i alla fall åkte jag och pappa bort till Ekholmen där vi köpte oss varsin Pan Pizza =). Så åkte vi tillbaka till pappas jobb och åt lite.. Sen nu sitter jag här.. Har fortfarande ont efter att jag brände mig i solen.. Haha.. Senare sen vet jag inte vad som händer åka ut till pappa.. Imorgon blir det att åka till mamma för på lördag ska jag firas =).. Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!