Måndag :P

Måndag :P

Idag så vakna jag vid halv 12 också, av att grannarna blåste upp deras pol. Men men så jag gick upp klädde på mig och följde med Erika och Macke upp till centrum. Sen så gick vi ner till Ann-Charlotte och dom och prata lite sen så gick jag till Frida. Vi pratade med Mattias och han bad om ursäkt och om förlåtelse för att han hade ljugit och dömt mig innan han kände mig.. Och han tyckte bra om mig och det. Så han ångra sig nog lite tror jag för det han gjort.. Men men i alla fall så sa han om ursäkt och förlåt. Så sa att han skulle få en chans till att visa vem han egentligen är. Så gick jag till Erika och prata lite med henne och sånt.. Så gick vi ner till Ann-Charlotte och dom och satt där ett bra tag och snackade om lite allt möjligt.. Aa så denna dag har bestått av att umgås med Erika och dom och med Frida..

Jag hoppas du mår bättre snart vännen så vi kan träffas och hitta på nått kul ihop! Vill inte att du ska må dåligt. Har vart med om samma sak själv så jag förstår hur du känner. Men i alla fall så kommer jag finnas här för dig till 10000% och jag kommer gå sida vid sida med dig och hålla din hand och stötta dig till max bara du själv vill det!

Nu blir det att kolla efter någon film som verkar vettig som man kan ladda hem som man kan glo på och hoppas på att man somnar innan 4 idag som jag har gjort alla andra dagar.. Måste börja vända tillbaka på dygnet! Skriver imorgon!

Godnatt alla blogg läsare!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!