Måndag

Hejsan. Idag har jag inte gjort mycket.. Jag och pappa var nere i Borensberg och handlade lite... Så när vi kom hem började han med maten.. Sen så gjorde vi inte så mycket mer.. Jag kolla på lite film och sånt.. Åt choklad pudding också gott gott :).. Sen gjorde jag inte mycket mer..


Filmen jag kolla på var svin bra.. Heter i am sam. Ass bra handla om ett mongo som fick barn och hans tjej lämna han själv med barnet.. Och han och hans kompisar gör allt för att barnet ska ha det bra.. Men sen en dag så kommer socialen och tar barnet ifrån han och han gör allt för att få behålla barnet..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!