Onsdag.

David kommer in och väcker mig och säger att Ola. Våran farbror hittades död i morse.. Haha sa jag skämta inte låt mig sova.. Men som sagt så var det.. Läste på Corren.. Trodde inte mina ögon, öron.. Sen i alla fall så kom pappa. Så vi åkte till blom affären och köpte tre rosor.. Så åkte vi ner till där dom hittade Ola och la rosorna.. Hemskt! Men men i alla fall sen så åkte vi till Berga. Tog en pizza.. Sen så åkte vi till Skäggetorp.. Jag packade lite saker sen så sprang jag upp efter min dator.. Macke och Mattias stod på parkeringen och prata med pappa när jag kom tillbaka.. Mattias fråga hur det var med mig.. Jo skapligt e de väl. Vill nog inte inse att min farbror e död.. Men i alla fall så åkte jag och pappa hem.. Så messade David och sa att vi skulle komma till Borensberg. Så åkte ner dit. Köpte varsin glass sen så åkte vi ner till badet och satte oss ett tag.. Sen nu sitter jag här.. Pappa och David e ute och går med Rulta.. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!