Onsdag

Idag så vaknade jag av att telefonen ringde vid halv 8. Det var Jane som frågade om jag kunde komma ner och gå ut med hunden.. Och klart jag kunde det eftersom jag lovat att göra det. Så vi gick en promenad. Tror det var hunden som var ute och gick med mig för var så jävla trött.. Sen efter att jag vart ute med henne så gick jag hem och la mig i sängen igen och somnade om! Så jävla gött!

Vaknade igen vid halv 12 och gick då ner till Jane och prata lite med han sen tog jag hunden och gick på en promenad. Fortfarande svin trött var jag.. Men men. Sen i alla fall så gick vi in efter ett tag (jag & Isa som hunden heter). Pratade lite med Jane, så ringde Alexandra och frågade om jag skulle med till federal & sedan till ikano för att äta glass.. Så jag gick uppåt mig då, och så vandra jag, Alexandra & Lizette upp till federal. Tyvärr hade dom ju inte skrivit ut på internet att dom hade nya sommar tider. Så vi var där vid kvart över 1 och dom öppnade inte förens 2. Satt där ett tag sen så knalla vi in till stan. Där vi gick och kolla på guld-fynd och dom dära ställena efter en tung piercing. Till sist så fan vi st:Lars guld affär som hade tung piercingar :P.. Så jag och Alexandra gick till hemköp och handla glass medans Lizette valde ut någon tung piercing. Så när vi kom tillbaka till Lizette så gick vi upp till bussen och vänta på att den skulle komma.. Sen så tog vi bussen hem..

Väl hemma sen så byte jag om till lite svalare kläder så gick jag och Alexandra upp till centrum. Hon handlade mat och jag cigaretter. Så skulle hon in på lidl så jag gick hemåt och gick ner till Jane och gick ut med Isa. Så gick hon och jag en sväng. Så efter det gick jag upp till Alexandra igen.. Hon städade lite.. Sen så gjorde hon pannkakor. När vi sitter och äter ringer mamma och frågar om jag kan gå ner till Catrin och dom och packa lite kläder till Catrin så fick ju äta upp maten sen ner till Jane igen för att packa ihop kläder och det till Catrin. Så gick jag ut till parkeringen med sakerna. Så sa jag till mamma att jag ville följa med och lämna Catrin i Norrköping om det var lugnt och det var de. Så sprang och möte Alexandra så jag fick mina cigaretter och det. Så gick jag tillbaka och då hade jag glömt Catrins klackskor så fick springa in efter dom. Sen så åkte vi till Norrköping med henne.. Så efter det så åkte jag och mamma hem igen.

Då så gick jag ut igen med Isa för sista gången idag. Sen så vänta jag på att Alexandra skulle säga att dom var i skäggetorp så vi kunde gå till centrum. Så tillslut ringde hon så hon och jag gick till centrum och handlade lite chips och sånt. Sen så följde jag med henne hem till sig. Vi sjöng lite sing star =). Lizette van typ hela tiden haha. Men men sen i alla fall så kolla vi på Crosswoarld? Eller vad den heter. As bra film i alla fall. Efter filmen gick jag hem och nu ligger jag i min säng och tänkte sova faktiskt! Duktig jag är! För brukar inte somna förens vid 3-4 på morgonen men nu är Lina trött ska ni veta! Så godnatt på er!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!