Party

Hejsan.. Igår så somna jag inte förens 4 i morse.. Låg och snacka med Mattias på msn:P.. Haha.. Sen väckte pappa mig klockan typ halv i i morse. Och sa att jag skulle gå upp var helt död.. Men i alla fall så gick jag upp.. Så packa jag ner alla grejer som jag ska ha här hos mamma och ikväll.. Sen åkte vi in till stan. Gick till Jenny för att planera kvällen. Så gick jag hem och lämna mina saker.. Sen så gick jag till Erika. Så jag Macke och Erika gick ut till ikano. Jag och Erika gick in till ikano och Macke gick till Jula. Gick och kolla runt lite.. Köpte en present till Natti. Så kom Macke så vi gick och åt. Så gick jag och Erika till H&M. Köpte nya örhängen. Så gick vi hem. Jag gick och mötte Dennis för att prata om ikväll. Stod och snacka med Thindra och Sofia lite med.. Sen nu är jag hemma.. Ska snart hoppa in i en dusch för att sedan göra mig i ordning för kvällen.. Har med mig kameran ikväll så lägger in bilder imorgon om jag får nån tid till det.. För ska till Natti imorgon och fira henne =).. Och sen blir det utgång imorgon! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!