R.I.P

Vila i frid älskade farbror och bror! Du var så snäll och allt! Varför skulle just detta hända dig? Jag vill inte tro att det är sant! Det får inte vara sant! Du var en fin person! Du ställde jämt upp på pappa när han hade det jobbigt.. Du fanns liksom alltid där.. Att du idag har lämnat oss det förstår jag inte! Vi tänker på dig här nere. Vi vill att du ska komma tillbaka! Du vart bara 46 år. Det är otroligt! Alla borde få uppleva sin 50-års kris. Men inte du. Du är nu borta ur våra liv. Men i våra hjärtan kommer du alltid att finnas. Men vi vill ha dig här på jorden! Vi vet att du nu sitter och vakar över oss som finns kvar här nere.. Du har det säkert bra där uppe.. Nu har du återförenats med Hillevi och farmor och Calle och alla andra! Nu har du dom nära igen. Vi saknar dig så otroligt. En tår rinner nu ner från min kind. Jag tänker på dig. Vill att det ska ringa på pappas mobil att det står Ola. Men det kommer inte hända mer. Jag lägger en tanke till pappa, David och alla dom andra som stod dig nära. Det är hemskt. Kunde inte fatta först att du var borta.. Men när pappa skrev farväl min älskade bror på ett kort så förstod jag att det var sanning! Vi köpte tre rosa rosor och åkte ner till stångån där dom fann dig. Vi la dom där. Och jag hoppas dom ligger kvar. Satt där och grät förut. Gråter nu med.. Vi träffade på Lasse Maja och han sa att du förlorade allt här i livet som betydde mycket för dig, du förlorade till och med livet.

Pappa jag älskar dig. Vi ska klara det här tillsammans.. Jag kommer stöta dig till 10000000000% nu! Jag älskar dig. Det gör ont i mig och se dig ledsen! Men det var din egna bror, din ända bror som dom hittade död idag. Förstår inte att det är sant! Pappa jag kommer gå vid din sida dag in och dag ut. Jag förstår inte hur jobbigt det är för dig. Men jag kan tänka mig hur jobbigt det kan vara att förlora sin bror.. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det kan vara.. Pappa du vet att jag älskar dig och jag kommer alltid att finnas här för dig! Jag älskar dig!

VILA I FRID OLA ANDERSSON! VI KOMMER ALLTID ATT MINAS DIG FÖR DEN DU VAR. TA HAND OM ALLA DÄR UPPE! VI ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG HÄR NERE! :'(


// Liina
Kommentarer
Postat av: Caroline

Oh, jag beklagar verkligen! :|

2010-07-21 @ 22:24:43
URL: http://luggsliten.se
Postat av: emelie Johansson

beklagar verkligen :/ vet precsi hur de känns att fölora en nära . Men du klarar de du är stark gumman =) <3

2010-07-21 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!