skönt med fredag!

Idag så väckte mamma mig och sa att vi skulle åka.. Jag vaknade till och kollade på klockan. Klockan var bara halv 11 haha.. Så jag sov vidare en stund till.. Sen så gick jag upp och klädde på mig och lite vd kvart i 11.. Så åkte vi och hämtade Catrin. Så åkte vi till B. Sen efter det så åkte vi till Tannefors. Där gick Catrin in i affären och köpte kattmat. Sen så stanna vi vid hemma kväll där hon köpte filmer.. Sen så åkte vi till där man svänger in mot busfabriken och släppte Isa lite.. Hon sprang hela tiden efter pinnen.. Sen så åkte vi hem. Lånade två filmer av Catrin som jag ska se sen ikväll. Väl hemma började jag fixa lite i mitt rum. Sen så kom jag på att ja och Simme skulle byta rum så skrev till han och fråga om vi skulle göra de.. Visst sa han. Men jag fick göra jobbet haha.. Fick plocka ner alla mina saker, sen plocka ner alla Simmes saker.. Så byte ja på de.. Byte inte säng eller nått sånt. Flytta bara in mina prydnads saker in till Simmes rum och hans till mitt rum. Så städa jag hela rummet. Damsuga av mitt gamla rum 2 gånger. Sen damsuga jag av mitt nya rum 2 gånger sen så skura jag det med.. Så nu är det riktigt fin. Nästan. Man ser ju i alla fall golvet nu! Skönt är det att ha det rent och fräscht omkring sig. Så beställde jag och mamma Pizza och nu är den här. Så ska sätta mig och äta. Efter jag ätit ska jag till Macke vi ska upp på centrum. Så blir det att följa med upp till dom och se någon film. Sen ska jag hem och kolla på film.. Skriver mer sen. ! Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!