Skönt

Idag så sov jag till klockan var 12-1. Så jävla skönt var de! Sen så gick jag upp till centrum med mamma, Erika, Macke, Kimberly och bebisen. Jag köpte mig en Coca Cola och en pan pizza.. Macke och dom handlade lite och även mamma.. Så efter centrum följde mamma och jag med upp till Macke. Jag värmde pan pizzan och dom åt några smörgåsar =).. Efter ett tag kom pappa upp till dom med och hälsade på. Trevligt var det att träffa pappa. Var ju ett tag sen nu. Men men. Efter ett tag så gick Macke, Kimberly ut med Jack med mamma.. Och pappa åkte hem. Så jag, Erika och bebisen var inne.. Erika var trött så hon somnade en stund.. Bebisen var vaken så jag tog upp han en stund.. Så kom Macke och Kimberly in med Jack.. Kimberly somnade. Så Erika hoppade in i en dusch. Sen vid halv 6 tiden så gick vi ut till Mc Donalds... Åt lite mat. Så började det givetvis och spö regna. Så väntade ett tag med att gå över till Ikanohuset. Men efter ett tag så gick vi över ditt. Regnade lite grann bara.. Men det gick. Gick och kollade lite. Hittade en klänning på Gina Tricot =). Och sen ett lång linne inne på Kaphal =).. Fast linnet var på barnavdelningen. Fast jag kunde ändå ha de.. Hehe kul att man kan ha kläder från barnavdelningen liksom. Haha.. Fast visa grejer e ju snyggare där så vad fan. Sen i alla fall så gick vi hemåt. Jag följde med upp till Macke och dom en sväng.. Kollade lite på tv och sånt.. Har även kommit in på Mode och Styling men vet inte om jag vill gå där längre.. Funderar på att söka till fordon istället.. Men men sånt som märks.. Nej nu ska ja väl lägga mig och kolla på film nu när min bärbara äntligen funkar igen =).. Tack Conny för att du hjälpte mig med laddaren så jag äntligen kan använda min bärbara igen =).. Godnatt alla läsare!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!