Söndag =)

Idag så vakna jag vid halv 12. Som vanligt haha.. Fast låg kvar i sängen var så jävla seg. Så gick jag upp vid 2 tiden typ och fixa lite.. Så gick jag ut med hundarna en sväng.. Så gick jag upp och lämna dom så mamma började med tårtan. Så gick jag ner och prata lite med Mattias, Erika, Marcus och Thindra.. Mattias hade även sin dotter Felicia =).. Så söt hon är. Så satt jag nedanför och prata med dom en sväng.. Så gick jag Macke, Erika och Thindra upp och åt tårta med mamma.. Fick lite underkläder och en tunika av mamma =). Så fick jag en parfym av Macke och Erika och fy fan vad gott den lukta =). Sen efter att vi hade ätit tårta och lite så följde jag med Erika upp till henne.. Satt och snacka lite skit på balkongen. Så gick vi upp till centrum. Tog med mig hundarna. Natti följde också med upp till centrum. Handla cigg för första gången i mitt liv =).. HAHA. Men men sen efter centrum sprang jag upp och lämnade hundarna så gick jag till Erika igen.. Satte oss på balkongen och snacka lite skit. Sen så gick vi ner till Sara och satt där ett tag och snacka lite skit. Så gick jag och Erika hem. Jag gick upp till oss.. Sen så gick jag ut en sväng, gick till Tobbe.. Där var även Mattias, Frida och lite annat folk.. Mattias mådde inte så bra. Så Tobbe och jag gick ner och snacka för Mattias ville tydligen inte att jag skulle vara där? Aja skit samma i det. Sen i alla fall kom Frida ner så hon och jag satt och snacka lite skit.. Sen så kommer Mattias ut och typ bara skriker jävla idioter e ni, trodde han mena mig och Frida men han mena inte oss haha.. Så hade jag sällskap med Frida och Helene hem. Tog en cigg innan jag gick upp till mig. Väl hemma så satte jag på filmen Farsan. Ass rolig tyckte jag den var då och då. Kanske för att man var trött med.. Men men i alla fall efter den så somnade jag . Bilderna från i lördags kommer upp då jag har tid och ork. Ni har ju bilderna sen i fredags i alla fall!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!