Tisdag och finns inget att göra

Hejsan.. Vakna runt 12 tiden idag. Kollade klart på prinsessan och grodan! Haha.
Sen hoppade jag in i en dusch. Så satte jag mig här vid datorn.. Så ringde Catrin och ville att jag skulle komma ner dit så jag gick ner till henne.. Prata lite och sånt. Sen gick jag ut med hunden. Så gullig e den där hunden :).. Sen i alla fall så fick Catrin följa med ambulansen. Så ska gå ut med hunden igen vid 8. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag. Är ut tråkad och vill göra nått. Men finns ju inget att göra :'(.. Aja får se vad som händer.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!