Tisdag

Hejsan. Idag vakna jag runt 10 tiden.. Så ringde polisen.. Dom ställde några frågor och sånt.. Sen gick jag upp. Tog en dusch. Sen så gick jag ut med hundarna.. Så efter det gick jag upp till Macke och Erika.. Vid 12 hugget så gick vi ut till Ikano.. Sara och Karin följde också med.. =).. Jätte kul.. Hitta inget linne :(.. Sen i alla fall efter ikano så gick vi upp på centrum. Dom handlade lite där.. Så följde jag med Macke och Erika till bvc. Efter dom var klara där så gick vi hem till Macke.. Så efter ett tag kom pappa.. Så pratade lite med han.. Så ringde Mattias till Macke.. Så jag gick ut till parkeringen och träffa han. Gav han pengar.. Så åkte han och jag gick upp till Macke och dom igen.. Sen vid 7 tiden? gick vi ner till Sara.. Började grilla och dricka lite.. Så kom Figo och hans tjej Annie med:).. Riktigt trevlig kväll! Måste verkligen göras om.. I alla fall. Macke och dom gick hem vid halv 2.. Så gick Figo och Annie vid 2- halv 3. Sen gick Mattias hem. Så gick jag hem vid 4 tiden.. Vi hade lite diskussioner :P.. Men trevligt var de.. Väl hemma i alla fall så åt ja nesquiq (eller hur det stavas).. Åt det.. Sen så lagade jag till Ravioli med.. Haha.. Så gick jag och la mig.. Tack för en trevlig kväll!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!