Torsdag, och helgen!

Torsdag:

Idag har jag inte gjort mycket. Typ ingenting på dagen.. Sen på kvällen var jag uppe hos Macke och Erika. Kollade på film och lite..

Fredag:

Idag så har jag väl heller inte gjort så mycket.. Var uppe hos Macke och Erika. Mattias var med där.. Så åkte vi och badade i Berg.. Först tänkte jag inte hoppa i men Mattias och Macke skvätte ju så jävla mycket vatten på mig och Erika. Och Mattias gjorde nått konstigt hopp så det flög upp vatten på oss.. Så jag hoppa i och tänkte simma ifatt han men han inte haha.. Sen i alla fall så satt jag och försökte torka lite.. Men Macke sa att ja skulle hoppa i igen så gjorde de sen gick vi alla upp.. Fast Mattias var i haha. Så efter vi varit där i typ en och en halv timma så åkte vi hemåt.. Duschade och lite.. Sen gick jag upp till Macke och dom igen. Vi åt lite mat =).. Så efter ett tag gick jag ut med hunden. Så gick jag ner och hälsa på Jenny och Mia. Satt där ett tag och snackade.. Så skulle jag gå till Sara.. Fast fick sms av Gustaf så gick till parkeringen. Träffa han lite fort.. Gick väl inte så som planerat. För Gustaf vart sur eller nått när jag ville ha svar på en fråga.. Så han tog tag i armen på mig och vred handen.. Vart ass rädd så stannade bilen hela tiden till sist kunde jag hoppa ur den.. Gick mot Sara igen.. Macke kommer och möter mig, han var inte speciellt glad. Hade svin ont i handen kunde inte röra den. :(.. Så ringde vi polisen. Dom kom efter typ en och en halv timma.. Så ville dom att jag skulle åka upp till akuten så mamma och jag åkte upp.. var vid akuten vid 10 i 1 på natten.. Så fick ja vänta på att få komma in men de gick snabbt men för att få komma in och träffa läkaren sen tog över en och en halv timma.. Så skulle dom röntga handen tog väl ca en timma till dess med.. Så äntligen fick jag röntga handen.. Så fick jag vänta ett tag till. Sen kom dom och sa att dom ville göra gips skena så jag inte kunde röra handen så bra. Ledbanden var det som hade svullnat upp. Så var jag och mamma hemma vid 5 tiden på morgonen. As jobbigt. Men men.

Lördag:

Idag så vakna jag tidigt.. Var ju tvungen för att gå ut med hunden.. Sen så gick jag hem och la mig och sov lite till. Vid 12 så gick jag ut med hunden igen.. Så gick jag upp till Macke och dom en sväng.. Sen drog vi och bada i berg. Men jag kunde ju inte bada så jag fick göra som Erika.. doppa fötterna :P.. Men det gick det med! Hehe.. Skönt att bara komma iväg tycker jag! Sen så åkte vi hem efter ett tag.. Jag gick ut med hunden.. Så gick jag upp till Erika och dom igen.. Vi kolla på tv. Macke och Mattias åkte och fiskade.. Så jag och Erika låg och kolla på hajen.. Så vi båda somna en stund haha.. Jag vaknar av att Macke står framför och säger lite tyst Hallå du ska väl vakna.. HAHA.. Vart livrädd.. Haha.. Men men i alla fall så kolla jag klart hajen med dom så gick jag hem.

Söndag:

Idag så vakna jag med tidigt för att jag skulle gå ut med hunden.. Gick ut med hunden.. Gick in igen och vila.. Vid 12 gick jag ut med den igen. Sen följde jag med Macke och dom upp till centrum. Handlade dricka.. Hehe.. Sen så följde jag med dom upp.. Sen vid halv 4 gick jag ut med hunden.. Sen så åkte jag, Macke, Erika och Mattias till lillsjön och badade lite.. Så åkte vi hem igen. Jag bytte om och lite så gick jag upp till Macke och dom.. Eller a till gården, för vi skulle grilla.. Så grilla vi lite.. Så kom Sara och Emilia förbi. Så Emilia fick också korv:P.. Hehe.. Så efter vi grillat följde jag med Macke och dom upp igen.. Sara kom efter ett tag med när Emilia hade somnat.. Satt och kolla på fotbollen. Sen så kolla vi lite på en farsa till päron. Så gick vi ut en sväng med Jack efter den var slut.. Så följde jag med upp efter mina nycklar.. Sen börja jag och Mattias typ bråka.. Men men.. Så gick jag hem.

Måndag:

Idag vakna jag av att mamma ropa på mig men ville inte bli sur så sa att hon inte skulle tjata på mig.. Sen så vakna jag av att det ringde på dörren.. Det var Macke. Han frågade vad han hade gjort och sånt och självklart kunde jag inte hålla in tårarna och de.. Blir jobbigt när man bråkar med sin brors bästa vän.. Men Macke förstod och sånt och förklara vissa saker för mig och de så jag visste hur det låg till.. Så säger han att dom ska åka upp.? Jag bara åka upp? Och fattade noll.. Han bara jaa till sjukan med Erika? HAHA.. Jag i ett nötskal fatta inget.. Men sen kom jag på just det hon ska ju föda.. Sen så kom Sara med Jack samtidigt.. Så tog en cigg med henne och prata lite med henne.. Så skulle jag gå ut med hunden men behövde inte det för grannen hade redan vart ute med henne.. Så jag gick hem igen och satte mig här.. Nu väntar man på att Erika och dom ska få åka så man kan få se bild på den lilla någon gång när den nu vill komma ut!! Skriver mer sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!