Vill bara skrika

Vill bara skrika rakt ut! Vill upp till himlen men bara för en dag. Hälsa på alla änglar där uppe! Hälsa på farmor och alla dom andra! Vet inte vart jag ska ta vägen snart, vill bara bort. Fly från allt. Men bara för ett tag. Vet inte hur jag ska få ut mina känslor och allt inom mig.. Skulle vilja gå så långt det bara gå. Gå gå gå gå tills man inte orkar mer. Vill bara sätta mig ner och skrika ut... Orkar inte mer snart! Orkar inte hålla tårarna inne!. Vill bara gråta och gråta tills jag inte kan gråta mer! Vill bara ställa mig och skrika på nån! Vill slå, få ut all min ilska. Vill bort långt härifrån! Vill fly alla problem ett tag. Vet inte vart jag ska ta vägen snart.. Jag förstår nu vad M menar! Jag förstår nu vad han menar med allt han sagt till mig! För en gångs skull fattar jag! Vill ner till någon sjö sätta mig och bara vara för mig själv.. Vill låsa in mig så ingen ser mig. Tänka vara för mig själv.. Det tynger än att se sin pappa vara så ledsen! Men jag förstår hur jobbigt det är för han! Det var hans bror som gick bort.. Jag fattar inte att det är sant! Pappa jag älskar dig, du är så jävla stark! Jag vet inte vad jag skulle gjort om min bror gick bort.. Jag älskar dig pappa.. Du är stark pappa. Jag älskar dig så jävla mycket.. Vet inte vart jag ska fly! Orkar inte prata med någon. För jag vet inte vart jag skulle börja.. Vill inte tynga ner andra med min sorg. Ligger i min säng hos pappa. Vill bara fly men vill ändå vara kvar här hos pappa för jag vet att han behöver oss alla nu! Jag vet inte om jag klarar det här.. Begravningen och allt som kommer i framtiden. Vem kommer dö härnäst? Vem kommer försvinna ifrån mig? Folk beklagar sorgen och allt men det hjälper inte tyvärr.. Det gör inte det.. För smärtan sitter fortfarande i oss.. Vill bara skrika ut just nu! Vill bara skrika. Gud tog en ängel ifrån oss, han har tagit många änglar ifrån oss! Varför? Varför just våra änglar? Ta någons annans änglar istället! Vill bara skrika, kommer skrika! Ni kommer få se! Jag ska försöka vara stark, ska försöka klara av skolan nu! Men det kommer vara tufft, jävligt tufft! Kommer man klara? Jag gråter när ingen annan ser! Vill vara i min ensamhet! Allt just nu får mig på så dåligt humör! Vill inte vill inte vara med längre.. Vad är detta för spel? Vill inte spela längre!!! Går inte förklara hur jag känner!
// Liina
Kommentarer
Postat av: Ayla ♥ Catpaw

Jag beklagar din sorg. :( Jag hoppas att du mår bättre snart. <3

2010-07-24 @ 23:59:05
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!