dagen idag-skit kul

Idag så följde jag med Erica efter Kimberly.. Sen satte vi oss vid kyrkan och blåste såpbubblor.. Sen så gick vi till centrum sen följde jag med Erica och dom upp en sväng.. Sen följde jag med pappa hem.. Träffade Danne och Figge och Simme för dom var här hos pappa... Sen åkte jag och pappa ner och köpte kebab tallrik. Sen så stanna jag kvar i byn för att vara med Hanna och dom skit kul.. Vi gick ner till badet och satt där ett tag sen upp igen till byn.. Sen så träffa jag Joel och Rikard lite :).. Sen nu sitter jag hemma hos pappa ska färga håret.. Sen ska ja ta en macka sen lägga mig och kolla på film.. Imorn blir det tandläkaren sen hem hit igen till pappa och vara med Hanna och dom! Puss puss Skriver sen hur det vart med håret!
// Liina
Kommentarer
Postat av: Anonym

Läst ganska mycket ifrån din blogg.

shit vad ofta du använder ordet SEN.

2010-06-23 @ 03:59:41
Postat av: Anonym

Aa blir lätt så inget jag tänker på precis sådär jätte mycket.. Sorry ska försöka ändra på de

2010-06-23 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!