Dagen idag :)

Hejsan alla läsare! Idag så somna jag typ vid halv 5 imorse.. Hade en katt som mjauade hela natten.. Sen så var det ju så jävla just.. Men men somna iallfall runt halv 5.. Sen så vaknade jag vid typ havl 8 när telefonen ringde.. Sen så somna jag om. Tror jag.. haha.. Sen så vakna ja igen vid 8 när telefonen ringde igen.... Sen kunde jag inte jag inte somna om riktigt ordentligt.. Så jag gick upp och satte mig lite vid datorn... Sen kom min bror och ringde på dörren sen klädde jag på mig.. Sen så satte jag mig lite i v-rummet.. Sen så vid 20 över 10 gick jag ut med hundarna.. Sen vid 10 i 11 åkte jag och mamma och hämta Catrin och hennes hund.. Sen åkte vi till handelsbanken på ikano och satte in pengar för klänningen.. Sen så åkte vi till 4-tassar sen där dom klipper klorna på hundar.. Hehe sen åkte vi till någon guldaffär. Där Catrin sprang in med nått armband.. Sen så åkte vi till hemmakväll där Catrin sprang in och hyrde några filmer.. Sen så åkte vi till ica i tannefors där Catrin sprang in och handlade lite.. Sen så åkte vi till där man svänger in mot busfabriken, och släppte hunden lite.. Sen så åkte vi hem.. Direkt när vi kom hem så sprang jag typ till Jenny.. Sen så drog jag och Jenny till stan.. Där vi träffade Jonas som hade köpt ut alkohol till oss :).. hehe.. Sen sprang vi runt på stan massa och kolla klädder och allt. Jenny hitta en klänning och lite.. Och jag hitta en ass mysig tröja :).. Hehe.. Sen gick vi till mc-donalds.. Hehe.. Fick ett glas :) Ett rosa glas :).. Sen drog vi hem och fixa oss :).. Sen vart vi dissade av Jennys halvsyrra.. Sen iallafall fick vi vara med Pontus och dom:).. Tack så jätte mycket.. Sen efter ett tag så drog jag vidare till Fia :)..  Nu sitter jag här hos henne med en öl bredvid mig :).. Och Fia sitter och glor på mig som ett frågetecken??? HAHA.. =).. Kuligt.. Hehe ska vara här hela helgen =) =) =) =)..
Bilder från kvällen kommer mer :

Mitt hår :)





















Tröjan jag har på bilden köpte ja idag







TREVLIG KVÄLL IDAG! LYCKAD SOM FAN!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!