Dåligt väder idag

Tjolahopp idag vart man väckt av min jätte snälla bror som kom in och sjöng God morgon God morgon hör du fåglar kvitter god morgon god morgon i kör.. Och så kittla han mig på fötterna.. As irriterande! Haha.. Sen iallafall gick jag upp. Åt lite frukost.. Sen så behövde visst inte pappa jobba.. Helt onödigt att gå upp så tidigt som 10 då.. Haha.. Men i alla fall efter en stund så åkte vi ner till campingen.. La in massa bilder från en kompis kamera :P.. Hehe.. Sen så hämta pappa mig så åkte vi till affären där jag köpte chips och läsk. Skulle köpa en trisslott till pappa men fick inte köpa eftersom jag inte fyllt 18 än och inte hade legget med mig.. Hmm.. Nu i alla fall sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar.. Se vad man ska göra sen då? Min bror David kommer hit snart i alla fall. Hehe.. Sen vet jag inte vad som händer?..

Åt för en liten stund sen. David kom när vi åt.. Han tog också lite att äta.. Nu då? Tråkigt har jag ont har jag! Det bränns!

Igår då i alla fall så lyssna min bror på dom där låtarna han ville lyssna på sen fick jag nått ryck och lyssna på jag vill vara din Margareta.. Och dansa som dom gör i Eva och Adam.. Haha.. Roligt man kan ha.. Sen så skulle vi kolla på smala sussie men filmen hacka som fan haha.. Så gick vi och la oss..












// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!