ett tag sen

Hejsan. Var ett tag sen ja skrev här. Har väl inte gjort så mycket. Varit med Tina. Har tatuerat mig.. Sen har ja vart lite med Jenny.. Men mesta dels har jag nog varit hos min bror Macke och hans tjej Erika :)..

Igår iallafall så festa jag, Jenny, Maria, Becka, Emelie och Nadia.. Var först hemma hos mig i några timmar sen drog vi ner till stan där allt vart katastrof.. Hehe.. Men men iallafall så tog aina mig till stationen. Sa att ja skulle få sitta i fyllecell.. Nej sa jag min mamma får komma efter mig.. Så mamma och Marcus kom efter mig där.. Sen så hoppa jag av och gick tillbaka till stan.. Sen så leta jag runt lite efter Jenny och dom.. Sen tillslut hitta jag dom.. Så prata med dom lite sen kom mamma efter mig.. Sen väl hemma gick jag och la mig,..

Idag så vakna jag rätt sent.. Gick ut med hundarna sen gick ja in igen och satte på hata göteborg.. Sen så gick ja ut och prata lite med Becka.. Sen in igen och satte på filmen igen.. Sen efter en kort stund så följde jag med Erika upp till Centrum.. Mamma följde också med så vi tog med oss hundarna med:P.. Jag köpte chips, cola, powerking, pucko :P.. Sen nu när vi kom hem så kolla jag klart på hata göteborg.. Senare vet jag inte vad som händer.. Skulle väl kanske kolla film med Natti :).. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!