Fin dag

Hejsan, igår så gick jag upp till centrum med Natti.. Handlade chips och cola och power king :).. Sen så gick jag hem.. Sen så följde jag med mamma och hämta Ante, Emma och David. Vi åkte upp till akuten med Ante för han hade varit blå och gul på benet i en vecka, så han trodde det var en propp.. Men på akuten gjorde dom ingenting.. Sen så åkte vi hem.. Jag la mig och kolla på film :).. Kollade på film hela natten.. Har inte sovit mycket inatt.. Idag vet jag inte vad som händer.. Ingenting?.. Försöka få mamma att vi ska åka och bada.. E ju så jävla varmt ute! Hehe.. Skriver mer sen! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!