Fin sommarkväll!

Hejsan igen då. Förut efter maten så åkte vi till Berg och hämtade David, Ante och Emma. För några hade stulit Emmas cykel :O.. Men men i alla fall så åkte vi först till Tornby till systemet där David handlade några öl och även några till mig som jag ska ha imorgon :).. Så åkte vi och lämnade Emma och Ante hos Ante.. Sen åkte vi till skägget där jag och David sprang upp lite fort till mamma där jag hämtade lite grejer:).. Åkte till pappa efter det.. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra..
Vilken fin sommar kväll vi har fått! Äntligen är sommaren här! Och hoppas den stannar för all framtid! Är så härligt när man kan sitta ute och röka på både morgonen/ dagen/ och kvällen! Puss

Måste bara tala om att jag var ute nyss med min bror och åkte 4hjuling :).. Han fick köra :).. Hehe.. Nu ska vi sätta oss på altan och ta en öl :)..




// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!