gårdagen:)

Okej igår så fixade jag håret.. Kimberly kollade på sen så sa hon vart jag skulle ha hår spännena :).. Men det vart faktiskt fint :).. Pappa och Macke kom i samma veva som jag började fixa håret.. Så vänta vi ett tag på Ante och Emma, men sen så orkade vi inte vänta så vi tog oss lite mat.. Så vänta vi ett tag till och då kom dom äntligen :).. Så då åt dom lite mer och det. Jag vart mät första gången så jag åt inte mer.. Efter att dom hade ätit så kom Simme och Natti upp en sväng. Så gick pappa med dom till Centrum. När dom kom tillbaka så planerade vi för att åka och bada:).. Så jag, Emma, Erika och Kimberly åkte ut först. Kimberly var i direkt och bada :).. Efter 45 minuter kom pappa, Macke och Ante.. Så dom hoppa också i och bada.. Så efter ett tag kom mamma med hundarna också så dom fick bada :).. Efter ett tag åkte vi hem. Följde med upp till mamma en sväng.. Sen så gick jag bort till Macke och dom igen för dom hade börjat med grillen.. Och David hade också kommit:).. Satte på mig ett par jeans så gick jag ner på gården och satte mig i gräset :).. Efter att vi hade grillat och ätit så åkte Kimberly lite rutschkana. Efter ett tag åkande så följde hon med mig och träffa Natti :).. Så gick vi även till Nattis baksida så Kimberly fick träffa Simme.. Efter det gick vi tillbaka till Erika och dom.. Vi gick upp. Så gick jag ner en sväng till Jenny och prata lite med henne. Så messa Gustaf mig att han var i skägget på min parkering så jag gick och snacka lite med han.. Trevligt.. Så skulle han åka. Så jag gick upp till Erika och dom igen satt där ett tag.. Vid ca 00.20 så åkte pappa och jag hem. Väl hemma så lagade jag lite ravioli. Sen gick jag och la mig. Riktigt trevlig dag faktiskt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!