Glad dag

Hejsan. Imorse vaknade jag vid klockan 12 typ.. Gick upp och tog medicinen.. Sen så kom jag på att klänningen skulle ju komma idag.. Så fort som bara den satte jag på mig kläder och sprang ner till brevlådan för att se om jag hade fått en avi till posten.. Men istället ligger klänningen i brevlådan :D.. Snacka om att jag vart super glad. Sprang upp igen för att testa den.. Vart lite besviken för att den var lite för stor över bysten.. Men det går att fixa som tur är.. Sen har jag försökt att installera en skrivare till datorn men det funka inte.. Ska snart laga nått att äta.. Tror det blir ravioli.. Sen ska jag hoppa in i en dusch.. Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Leta upp lite olika frisyrer på internet och se om jag kanske skulle passa i någon som jag kan ha på min fest :D.. Sen också kolla sminkningar och sånt.. Vill ju vara fin då jag fyller 18 :D.. Har ni några tips på några bra filmer så skriv gärna det! Skriver mer sen! Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!