Hejsan idag då

Idag så vaknade jag och Hanna rätt så sent.. Men det var skönt att sova! så gick vi upp. Pappa kom hem vid 3 tiden.. Så då tog vi oss en macka sen skjutsade han ner oss till stranden.. Skönt vill jag lova :D.. Vid 18 tiden hämta pappa mig så vi drog till affären och handlade lite.. Nu sitter jag här.. Pappa håller på med mat.. Blir pytt i panna och rödbetor och ägg :D.. Gott.. Senare sen vet jag inte vad som händer. Sånt som märks.. Imorgon skulle vi till Macke och Erika och äta. Vi skulle också åka och bada någonstans.. Senare på kvällen skulle vi grilla också:D.. Gott! Inte långt kvar nu till min födelsedag :D.. Skriver mer sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!