Hejsan igen alla läsare:P

Skrev ju förut att jag vänta på att maten skulle bli klar och att ja kanske skulle träffa Gustaf.. Maten var klar typ efter 10 minuter jag skrev inlägget.. Så då åt jag.. Sen så efter typ en halv timma kom Gustaf och hämta mig.. Vi åkte runt lite och helt plötsligt hanma vi i ulfåsa.. Ni vet där det finns en affär som heter ulsåsa möbler.. Fatta inte riktigt hur vi hade kommit dit.. Men men där var vi iallafall så åkte vi en sväng till och kom till nått lustigt ställe ngn by haha så vi vände.. Sen åkte vi lite.. Sen helt plötsligt var vi i Borensberg... Tänkte What a Fuck.. Min pappa bor ju här vad fan gör vi här? Haha.. Sen iallafall stanna vi och det blev lite mys i bilen ;).. Sen åkte vi vidare hemåt.. Sen när ja kom hem skulle ja gå till Jenny direkt, men ser mamma och tänkte nej hoppas hon inte ser mig orkar inte följa med ut med hundarna.. Men sen så vart det så iallafall.. Så gick till Jenny efter jag vart ute med hundarna.. Så tog vi en cigg sen så gick vi in och kolla lite på tv.. Sen gick vi ut igen och tog en cigg till.. Sen så satt vi där ett tag sen så sa vi att vi skulle gå åt varsit håll och höras av imorn.. Vi skulle ringa såfort vi vakna.. Jag tror ja vaknar före henne eftersom ja ska till tandläkaren imorn klockan 10.00.. Hehe.. Nu ligger jag i sängen med varm choklad och knäckemackor bredvid mig.. Funderar på att se klart alvin och gänget 2 eftersom ja somna till den 2 gånger igår.. Haha eller somna först till den sen kl halv 6 imorse vaknar ja av panik för ja hade somnat till filmen så slängde på filmen igen.. Och vips så somnade jag igen.. Haha.. Så funderar på att se klart den nu faktiskt.. Om ja inte somnar till den vilket jag hoppas jag gör eftersom ja måste försöka sova tidigt idag eftersom ja ska till tandläkaren imorn.. Skriver mer imorn! Puss och Godnatt alla lovers!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!