Hejsan igen!

Idag så gick jag ut till Ikano med Jenny.. Tror ni att klänningen finns kvar? Nej inte någonstans finns det än klänning som jag tycker är snygg!.. Men men.. Iallafall yra runt som små höns.. Haha.. Sen så gick vi till Mcdonalds.. Jag åt en cheesburgare:P.. Och Jenny lilla meny.. Sen iallafall var det bara att ge sig hemåt.. Skulle ju på möte idag på soc.. KUL? NOOT.. Men men.. Jag och mamma åkte dit.. Sa väl inte så mycket på mötet.. Mer än att jag inte vill ha någon kontaktperson mer.. Men dom ville inte släppa det så jag kanske ska få en ny.. Men men.. Sen iallafall åkte vi hem.. Sen så skulle mamma skjutsat Catrin men hon orka inte så jag mamma och Jenny drog till svartefors.. Badade lite med hundarna.. Hehe sen åkte vi hem.. Nu väntar jag på att maten ska bli klar.. Sen blir det att åka till Gustaf en stund.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!