hejsan och massa mys känner ja

Igår då så skulle jag och Fia kolla på film men gick ju så jävla sakta och ladda ner.. Som ni då ser så har jag gjort om bloggdesignen lite.. Var bara en liten test och se om jag kunde de någorlunda..Tyckte det vart rätt bra ändå.. Höll väl på i någon timma för att det skulle bli bra.. Hehe.. Sen iallafall så messa Gustaf mig.. Så han hämta mig.. Skulle åkt tillbaka till Fia men somnade i Gustafs soffa efter massa mys.. Iallafall först så vart det mys med Gustaf då menar jag mys! Sen iallafall efter allt mys så duschade vi tillsammans.. =).. Vart jätte glad att ja fick duscha med han.. Sen så kolla vi på någon film.. Det var då jag somnade.. Så Gustaf väckte mig nångång under natten och sa att vi skulle upp och lägga oss istället.. Så låg jag och kliade han på ryggen och håret sen somna jag igen..

Sen idag så vaknar jag av att ja känner att Gustaf går upp frågar vart han ska och han sa nått.. Jag låg själv kvar en stund sen så hör jag Gustaf göra nått så tänkte gå upp men han skulle bara ha sin mobil för han skulle till affären.. Sen så när han kom tillbaka gick jag ner till vardagsrummet.. Gick upp igen efter täcken sen la ja mig lite på soffan.. Sen så banka hans bror på dörren.. Sen så kom han in ett tag. Gustaf och han snacka lite.. Vet ej om vad för jag typ sov haha.. Sen iallafall efter ett tag så skjutsade Gustaf tillbaka mig till Fia.. När jag kom fram stod hon och rökte med Danne.. Så jag fick ta sisten av henne :).. Sen så gick vi in.. Hon höll på att föra över filmer från min data till hennes :P.. Sen efter ett tag så cykla vi till Berga där Fia bor och kolla hur hon bodde :).. Sen efter ett tag med mycket skratt och skoj åkte vi tillbaka hit till Fias kille.. Sen nu sitter vi här... Hehe.. skriver väl mer sen..
Måste bara säga att jag är sjukt bra! Haha..
Kommer nog alltid att älska dig Gustaf!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!