Kvällen idag då

Förut när David kom åt han lite sen börja han packa upp sina saker? haha.. Sen i alla fall så vart det massa tjafs så tänkte ställa in min fest på lördag.. Blir så besviken på vissa så fy fan! Usch för såna människor! Men men i alla fall får försöka ha kul ändå! Krogen ska jag på vilket fall som helst det ska gudarna veta! Haha.. Var nere i Borensberg nyss.. Åkte 4-hjuling ner dit med pappa.. David åkte på sin moppe ner dit.. Han bjöd på glass =).. Riktigt gott.. Hehe.. Sen åkte vi hem igen.. Nu sitter jag här ska snart öppna chipsen som min hund ligger på haha.. Nu ligger hon även och psykar mig.. Haha.. Tråkigt har jag vad ska ja göra?  Juste äta chips och dricka cola =).. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!