Kvällen

Förut så gick ja ut med hundarna.. Möte upp mamma i tvättstugan så hon fick följa med ut med dom.. Jo när vi ska gå ut så trampar Bella (ena hunden) på min häl så det börja blöda.. Blöde väl i ca 15 minuter efteråt.. Så fick ta papper i tvättstugan och gå och torka blod på hälen när ja kände att de började rinna.. Men iallafall så gick jag och mamma upp till elhuset.. Sen efter ett tag hörde jag och mamma någon som skällde och jag trodde givetvis det var en annan hund.. Och Bella börja springa så jag ropa som en gallning på henne.. Så var det bara min bror som kom.. Haha och mamma börja ass garva för ja trodde de va en hund som hade skällt.. (Då det bara var min bror som lät som en hund).. Så vart lite sur på mamma och fråga varför hon inte sa att det var Simon.. Hehe.. Men sen efter ett tag börja vi knatta hemåt.. Beställde pizza :).. Fick fel pizza... Man bara hallå? Så ringde upp till dom så dom kom tillbaka med rätt pizza till oss.. haha.. Sen så åt ja pizzan.. Sen följde jag med Jenny till centrum.. Sen tralla hon och jag hem till mig och började titta på nattbuss. Sen efter ett tag så tar vi en rökpause och fastnar i v-rummet.. Min andra bror Macke satt och gjorde korsord så hjälpte han lite.. Sen så gick vi ut med hundarna.. Sen så gick vi in och kolla klart på filmen.. Och Macke ville ju också se nattbuss så han satt i ca 10 min och kolla med oss.. Sen gick han hem.. Kollade klart på filmen.. Sen nu för typ 15 min sen så gick Jenny hem också.. Hon var trött :P.. Sen så nu ligger jag här.. Funderar på att kolla på någon film men vet inte vilken.. Hmmm.. Tragiskt.. Hehe.. Längtar tills klänningarna kommer.. Den vita får jag förhoppningsvis på måndag.. Den andra vet jag inte för hon/han har inte hört av sig om kontonummret ännu.. Får se om den personen gör det imorn.. Hehe.. Nej nu ska jag väl kolla på någon film.. Ni får gärna ge filmförslag till mig! Godnatt alla läsare!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!