Lyckad och trevlig dag

Idag så vakna jag runt halv 11.. Gick in i en dusch.. Sen vid 5 i 12 tog ja bussen till rece.. Skulle ta tåget till Gustaf men sen tänkte ja ta bussen som gick kl 1 men orka inte så vänta på tåget som gick halv 2.. Sen så gick ja till Gustaf.. Sen var hans mormor där.. Jag och Gustaf kolla på någon serie som han kollar på.. Sen gick vi upp och la oss i sängen.. Klia han på ryggen som jag inte gjort på ett bra tag :P.. Hehe..  Sen så åkte hans mormor.. Så jag gick ner och rökte.. Sen gick ja upp igen.. Massa mys vart de.. Sen så gick vi upp och han gick till garaget och städa lite.. Jag var med ett tag sen gick jag in och la mig en stund och läste en tidning.. Sen så kom Marcus och Palmborg tillbaka från flygmuseet.. Så vi åkte till affären och handlade lite som vi skulle grilla.. Sen så gjorde jag beasås.. Sen så gick Gustaf utt och tände på grillen. Jag gick upp och la mig ett tag och vila.. Sen så var maten klar.. Så gick ner och åt.. Sen så gick jag upp och vila ett tag till.. Sen så skulle Gustaf skjutsa hem mig.. Så nu ligger jag i min säng och har tråkigt!

Skulle vart 10 månade idag med.. Fråga Gustaf om han tänkte nått på de men de gjorde han inte.. Men i min lilla dröm värld så e de 10 månader iallafall :).. HAHA.. Blir väl att kolla film eller nått nu pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!