Mhm

Hejsan!

Igår så gick jag och Fia ner till braskens bro.. Jag köpte mig en choklad bit.... Sen efter ett tag traska vi hemåt.. Kollade på Beck levande begravd.. Jävligt bra film faktiskt.. Fast såg inte klart på hela filmen..

Idag så har vi inte gjort mycket.. Färgade håret på Fia för en stund sen.. Sen kolla vi klart på Beck levande  begravd.. Sen nu står potatisen på plattan.. Fia lagar maten =).. Hehe.. Sen har vi kollat lite på tv idag.. Sen vet jag inte vad som händer.. Förkylningen ger visst aldrig med sig :/.. Men men.. Skriver väl mer ikväll om det händer nått sköj  =).. Nu längtar jag tills maten är klar =).. PÖSSSS
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!