Nice dag hela dan

Hejsan.
Pappa kom strax efter 3 tiden.. Så då åkte vi direkt till Borensberg.. Jag hämta badkläder och lite, sen så skjutsade pappa ner oss till badet =).. Gick ner till badet direkt.. Doppa mig till huvet.. Sen gick jag upp och solade.. Sen drog vi upp och fick värsta idén om att vi skulle tälta haha.. Så jag bad pappa komma efter mig.. Så åkte vi till affären köpte två pan pizza :P.. Sen hem och åt lite.. Så packade jag allt jag skulle ha med mig till campingen.. Så väl framme så började vi slå upp tälten och det :).. Så gick vi ner till stranden. Jag och Hanna satt på bryggan.. Så efter dom andra hade badat lite så drog vi till byn, där gick vi in på Östenssons.. Efter det så skulle vi tillbaka till campingen. Då så ropade Jim och dom på mig.. Så stanna och prata med Jim och hans kompis.. Svante och Dennis vågade inte haha.. Men sen i alla fall så gick vi tillbaka till campingen där vi gick upp till Mysan ett tag.. Så gick jag ner och satte på mig lite mer kläder för att träffa Jim, hans kompis, Svante och Dennis =).. Trevligt folk det där.. I alla fall så satte vi oss på bänkarna nere vid vattnet... Sen gick Jim, hans kompis och Svante och pissa så jag och Dennis satt kvar och snacka.. Sen kom Svante och satte sig igen bredvid mig.. Givetvis då så vippa bänken och jag fick en massa öl på mig haha.. Så reste sig Jim och hans kompis på sig när dom skulle gå och givetvis då höll bordet på att vippa igen.. Men som tur var gjorde det inte de.. Så vi gick uppåt så snacka vi lite och grejer.. Sen så kunde jag inte kolla in i Svantes ögon så värst mycket så flackade med blicken och han fråga om jag inte kunde kolla in i hans ögon.. Då svara ja som det var nej, då sa han att många brukar inte kunna kolla in i hans ögon på grund av att dom var läskiga eller nått dylikt.. Kommer ej ihåg då sa jag att det inte berodde på det utan en annan sak så han stod och försökte få ur mig vad det var och efter typ 10 min så fick han ur mig de.. Hehe..  Sen stod vi och snackade lite mer och lite :P.. Hehe.. Nu sitter jag här och är pigg som satan och hungrig :(.. Haha.. Skulle väl träffa dom imorgon med ;)
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!