Nu har jag köpt två klänningar

Framsidan och baksidan på den vita klänningen jävligt snygg!



Fanns tyvärr ingen bild på hur baksidan ser ut på denna.. Men jävligt snygg




Dom här två klänningarna vart de.. Vad tycks?? Jag tycker dom var ass snygga iallafall! Väntar nu bara på att säljaren ska skicka dom till mig :).. Köpte dom på tradera..

Idag så var jag med mamma ut med hundarna.. Sen så följde jag med Carro till centrum.. Sen så var jag lite med henne och solade.. Sen så gick jag in.. Och sen kolla ja på tradera efter klänningar, och hitta dom här två.. Så nu e dom köpta :).. Ska bara ta reda på deras kontonummer sen gå upp till banken och betala dom.. Sen så ä det bara vänta på att dom kommer :).. Nu ska jag väl ut med hundarna.. Sen vet jag inte vad som händer.. Skriver mer ikväll.. Pöss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!