ny design

Tack vare www.quiza.blogg.se Så har jag en ny design :). Hon fixade designen till mig :)

Idag blir det ikano med Jenny.. Ska se om klänningen finns kvar som jag vill ha...
Sen i eftermiddag vet jag inte vad som händer.. Kanske träffa G.. Nehe om man ska klä på sig.. Sitter bara i morgonrock.. Hehe.. Sen ringa till Jenny så vi kan dra någon gång..
En grej till som i nice de e att G hade bytt nummer och skicka sitt nya nummer till mig. Men det bästa är att det är comviq så jag messar gratis till han nu och allt :)..  Skönt.. Kanske man slipper ladda på för 195 varje månad.. Men han skulle bara ha det tills vidare.. Men nae nu ska jag dra så vi kommer iväg någon gång! 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!