Solig dag hela dan

Idag så vakna jag först klockan 7 av att det var så jävla varmt! Så tog av mig mjukisarna och tröjan... Somna om direkt.. Vakna igen klockan kvart över 10. Gick ner till stranden och var där hela dagen så nu jävlar har jag bränt mig vill jag lova.. Tyvärr sola jag bara baksidan av kroppen idag så imorgon blir det att sola framsidan av kroppen så man får en jämn bränna =).. Så åkte jag hem och åt lite, efter vi hade ätit så skjutsade pappa ner mig till stranden igen.. Gick ner och solade lite igen.. Efter det drog vi upp till byn köpte en glass.. Efter det gick vi ner till campingen ingen.. Jag och Hanna vart lite osams så jag gick ner till stranden och lekt Ferdinand.. Haha.. Så kom Macke och pappa.. Så Hanna följde med mig hem.. Så skulle jag och Hanna cykla lite.. Men oupps så fick vi punktering haha, på min brors cykel också haha.. Så det var bara att vända och gå hem igen.. Prata lite med Dennis också.. Han var lite besviken på mig det förstår jag men men.. Får hoppas det löser sig och att han kan förlåta mig! Nu kommer det in bilder sen igår. Och lite bilder från idag.




Mer bilder kommer måste stänga ner bloggen min bror vill lyssna på nån jävla låt på youtube..
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!