varm dag idag igen :)

Halloj!

Igår så hämtade vi Hanna vid typ 8 tiden.. Åkte hem till mig.. Satt vid datorn. Så fick jag nått ryck och ville baka sockerkaka! Så bakade en sockerkaka.. Och den var slut på en timme typ haha! Så satt vi vid datorn och lite.. Så ville Hanna sova så jag satt vid datorn och kolla på film.. Åter igen kolla jag på prinsessa! Ass bra är den =).. Så somna jag i morse nån gång, är ju så varmt i rummet så dör när man ska sova!

Idag då så väckte pappa oss vid halv 9. Jag var helt död. För idag var det verkligen en sån där morgon som jag kunde sova hur länge som helst.. Men icke sa nicke. Så det var ju bara att gå upp och se glad ut.. Åkte in till stan, pappa släppte av oss hos mamma.. Jag hoppa in i en dusch och efter ett tag gick jag och Hanna ut och la oss i solen.. Efter en halvtimma vart vi uttråkade så gick in igen. Hanna hoppa in i duschen och efter henne hoppa jag in i en dusch igen. Skulle kunna hoppa in i duschen för en tredje gång idag! Men får väl vänta tills man kommer till Borensberg så får man väl hoppa i sjön istället och inte känna på vattnet innan! Det är ju så sjukt varmt.. Men tack och lov för det! Hoppas bara att det håller i sig till helgen! Men min önskan just nu är att pappa ska ringa och säga att han slutat jobbet! Jag dör i denna värme! Haha.. Har även fått låna min brors kamera så blir att ta lite bilder idag nere vid sjön som jag lägger upp här sen! =). Skriver mer sen!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!