varm dag idag

Hejsan, förlåt att jag inte skrev mer igår. men var så jävla trött.. Igår så färga ju jag håret.. Vart inte som jag ville ha de.. Det vart alldeles för rött.. Haha.. Kolla även p prinsessa igår.. Och den filmen e as bra :D.. Sen så somnade jag.. Idag så väckte pappa mig vid typ kvart i 9 och sa att vi hade försovit oss.. Hehe.. Så gick upp och fixa lite åt lite frukost och det.. Sen åkte vi in till staden. Pappa lämnade av mig i skäggetorp hos mamma.. Så gick jag upp hit en sväng.. Sen gick jag ner till tandläkaren! Tänderna var fina och det.. Dom sa att jag gnisslar tänder så jag skulle använda bettskenan.. Så la dom lite fluor på tänderna så var det klart.. Sen gick jag hem och börja färga håret.. Mörk brunt får det bli.. Hoppas bara att det blir det med :D.. hehe.. Nu sitter jag här och väntar på att jag ska skölja ur färgen och det.. Sen ska jag vänta på att pappa slutar jobbet så blir det att åka ut till han och träffa Hanna och dom och bada och lite :)..  Skriver mer ikväll:D Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!