Blabla

Idag så vakna vi vid halv 9.. Älsklingens chef ringde och väkte oss.. Sen så vid 10 så åkte vi till Gustafs jobb han hämta en planka.. Sen åkte vi till Tannefors för att köpa en blomma.. För älsklingen hade tydligen tagit sönder något staket för ett tag sen som han skulle laga och då så tyckte chefen att han skulle ge dom en blomma.. Hehe.. Sen så åkte vi till skägget där älsklingen lagade staketet.. Sen så åkte vi till skroten.. Sen hem.. Sen har vi inte gjort så mycket mer idag faktiskt.. Inget rättare sagt.. Älsklingen åkte till jobbet nyss.. Han skulle sanda.. Jag och Marcus skulle åka in till stan om ett tag och köpa cigg för höll på att få cpryck här förut.. Hehe.. Älsklingen kommer hem vid typ 8 ikväll.. Men men.. Sen hoppas jag på myspys.. Han skulle jobba imorn kl halv 5 på morgonen med.. Hehe.. Jobbigt.. Jag ska egentligen börja praktiken imorn kl 9.. Men ska ringa anna för jag vet ju inte hur bussarna eller nått går.. Men men de löser sig.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!