Bra dag ändå!

Idag så vakna jag vid halv 10.. Sen fixa jag mig lite.. Sen gick jag ner till Natti, Sen gick jag och Natti upp på centrum.. Köpte lite gott.. Sen så åkte vi till Cloetta Center där vi satt i 1 timma och 40 minuter.. Och för att vi satt där berode på att vi skulle köpa biljetter till hockeyn som var nu ikväll.. Sen så gick vi till Rece.. Tog bussen därifrån, Natti hoppa av vid magnussons för hon skulle köra. Jag fortsatte hemåt.. Där jag tog mig en dusch.. Sedan gick jag ut med hundarna.. Sen var det bara att åka igen.. Jag och Natti tog bussen ner till Rece där vi sedan tog hockey bussen till Cloetta.. Där vi sedan stod och vänta i en timma på att matchen skulle börja..Ass bra march måste ja säga.. Men trångt som fan! Men gick bra endå.. Sen så tog jag Natti och Nattis mamma hockey bussen till stan efter matchen.. Gick in på McDonalds ett tag.. Sen så tog vi bussen hem.. Sen nu sitter jag här.. Ska väl sova om ett tag.. Tycker synd om Gustaf för han ska börja jobba nu varje morgon kl 5.. Stackarn! Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!