Dagen idag

Idag så vakna jag rätt sent först.. Hehe.. Sen satt jag vid datan.. Sen så gick jag ut med hundarna.. Sen så gick jag upp till Erica med pengarna sen skulle jag och Simem gått till Ikano och mött upp Natti men de blev icke så.. Så jag gick upp igen och satte mig vid datan.. Sen så gick jag till Jenny och vi tog en cigg och snackade lite och det.. Sen bestämde vi vad vi skulle dricka på hennes fest nästa helg.. Sen så gick jag hem.. Sen så gick jag och Simme upp till Centrum, Simme köpte cigg till mig... Sen när vi skulle gå kom Tina och Oliwia så vi stod och snacka med dom en stund.. Sen kom Jenny stod ytterligare ett tag och snacka.. Sen gick vi hemåt =).. Jenny gjorde mig och Simme sällskap.. Sen så nu sitter jag här.. Jag och Jenny har lika tråkigt så jag ska ner till henne snart och vi ska se på film! Och hon och jag resonerar likdant mot killar! Hahahahhaa.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!