:/

Nu är det slut.. Det fina vi hade det finns kvar inom mig.. Men du sårade mig igen.. Och du ahr sårat mig många gånger förut men den här gången var fan den sista! Jag är stark jag klarar mig utan dig fast du är mitt allt.. Vi har ju sagt att vi ska vara vänner.. Men tror inte det kommer bli så tillsist ändå.. Fattar inte hur man kan såra någon så många gånger som du har sårat mig? Hur orkar man liksom!.. Men men nu är det slut på riktigt.. Vill du någongång ha mig tillbaka så ska du fan få kämpa för det.. Det är inte jag som mister en bra tjej det är du!.  Jag kommer alltid att älska dig iallafall! Jag kommer älska dig tills jag dör! Du är den enda för mig! Du är så jävla underbar.. Att inte kalla dig för älskling eller hjärtat det känns svårt.. Att inte få pussar utav dig det är hemskt.. Jag älskar dig högst av allt Gustaf Emanuel Danielsson

 

Igår så mådde jag mycket bättre.. Jag och Gustaf ska vara jätte bra vänner :).. Och jag tror de kommer funka bra =).. Igår så fråga han mig tex om han fick ta en färdigrättsmat av mig.. Jag bara nej han bara snälla du får pizza av mig imorn då.. jag bara hur ska ja kunna få den när mamma ska skjutsa ut mig hit och vi bara ska hämta sakerna han bara men kom ut hit du först sen ber du din mamma hämta dig här... Så idag ska jag få pizza av han:).. Fett gott haha.. Sen blir det hem till skägget.. Kommer kännas ass tomt att sova själv nu eftersom ja vart här i exakt 2 veckor idag.. Gud så tomt det kommer kännas.. Få ta ticka och sova med inatt :P.. Haha.. Snart ska jag iväg på praktiken.. Jag är skapligt trött vill jag lova.. Usch.. Men men.. Bara gå till praktiken endå.. Kommer såklart tänka på Gustaf.. Han e ju fortfarande min i mina ögon.. Och jag fråga han igår om de någonsin skulle bli han och jag igen då sa han bara vilket tjat.. Sen fråga ja om vi kunde va bra vänner då sa han jaa.. Så ska fråga han igen idag sen om han e helt säker på att han vill attt det ska va slut mellan oss föralltid nu.. Sånt kan ju vara bra och veta om man ska kunna gå vidare.. Nej nu ska ja göra iordning mig lite granna.. Pusspuss

Idag när ja skulle kliva på bussen, tror ni busskortet funkar då eller? Nej de gör de inte.. Men jag fick åka med endå.. Men sen kunde ja ju inte åka så mycket längre en till rece.. Så de va ju bara ta tåget ut till Gustaf.. Så nu är jag hos han igen.. Jag som verkligen ville jobba idag för o komma på bättre tankar men men.. Ska väl hoppa in i duschen snart. Sen ska jag väl bara sitta här o glo tills Gustaf kommer hem från jobbet.. Han skulle bjuda mig på Pizza idag.. Sen kommer mamma efter mig ikväll.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!