Fredag

Igår så följde jag med mamma och Catrin till centrum Catrin skulle sola och ta hål i öronen.. Men men.. Iallafall. TRäffa pappa där med.. Sen så gjorde mamma och jag att mobiltelefonerna kom på hemmatelefon så blir det mkt billigare att ringa.. Men mamma skulle sätta en spärr på mig:P.. Sen så åkte vi hem... Väl hemma sen så satt jag lite vid datorn.. Sen så gick jag och Timmy ut på promenad.. Sen vid halv 8 så messa jag emd älsklingen och fråga om han inte kunde hämta mig.. Och det kunde han =).. Tjoho.. Så hoppade in i en snabb dusch.. Sen vid 8 var det dags att gå ut.. Nästa fredag kanske det blir att följa med mamma och Catrin till Örebro.. Catrin ska köpa en hund hehe.. Idag vet jag inte vad som händer.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!