FREDAG

Igår sen så sov älsklingen efter vi ätit.. Ovanligt eller inte,, Hehe.. Sen iallafall så åkte vi till affären och älsklingen handla cigg till mig =).. Sen hem. Där vi ett tag bara satt och glodde sen gick vi ut till garaget och höll på med hans bil.. Vi var inne vid typ 11 eller nått.. Jag fick faktiskt hjälpa till lite med bilen =).. Hehe.. Sen när vi kom in så gjorde jag tee och macka =).. Gott var de hehe.. Sen så gjorde älsklingen ägg och åt.. Haha.. Idag iallafall så är det fredag och det innebär att jag och älsklingen ska åka till min pappa =)=)=).. Tjoho . Fast just nu är han på jobbet.. Han slutar väl vid 4 sen skulle han till mekonomen efter mer färg.. Sen hem och då skulle han lacka bilen lite på de ställerna det behöves.. Men han sa iallafall att vi skulle va hos min pappa vid 6-7 någongång.. Så der får jag hoppas... Jag tycker huvudsaken är att vi åker dit idag =).. eftersom gustaf lova mig det!.. Och jag är den lyckligast i världen med dig Gustaf Emanuel Danielsson! jag själv gör inte så mycket.. Vakna nyss och ska väl se på tv eller nått.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!