hallojsan

Tisdag:
Idag har vi inte gjort mycket. Jag var inne hos Jenny medans älsklingen jobba, han kom hem vid 1 tiden typ.. Och han messa att jag skulle sätta på vatten till pasta så det gjorde jag.. Hehe. Sen så sov älsklingen lite efter att han ätit så då gick jag över till Jenny en sväng.. Sen så gick jag och älsklingen ut i garaget lite han kolla lite på bilen och fixade lite.. Sen så åkte vi till Biltema han handlade lite hehe. Sen så åkte vi till Maxi och handlade lite.. Sen hem och kolla på simpsons sen gick vi och la oss..

Idag onsdag:
Idag så vakna jag vid typ 11.. Sen så gick jag ner och tänkte börja kolla på andra avenyn så gick jag upp till älsklingen och fråga om det var okej.. Då höll han fast mig på ett gulligt sett =).. Sen så efter ett tag gick jag ner och kolla på andra avenyn sen efter ett tag kom älsklingen ner och kolla klart med mig =).. Hehe.. sen gick vi över till Jenny en sväng, satt där ett tag sen gick vi ut för Tuva ville leka lite. Sen efter en stund så åkte jag och älsklingen till Erik för älsklingen skulle hämta nått man ställer bilen på.. hehe.. Sen för ett tag sen nu satte jag på potatis och älsklingen är i garaget och håller på med bilen... Damsög av lite här också.. Nu ska jag vänta på att potatisen blir klar.. Idag blir det potatis och köttbullar med sås =).. Hehe vet ej vad som händer sen.. ska väl hem till mamma ?
Aja pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!