hejsan igen

Lördag kväll:
Älsklingen messa till mig och sa att jag kunde komma till han men jag kunde inte komma på nått sett så skrev att jag kunde komma om han hämtade mig och han och marcus hämtade mig hos pappa det trodde jag aldrig att älskingen skulle göra faktiskt.. Men det gjorde han så vart jätte glad.. Jag fick göra negerbollar när vi kom fram till älsklingen hehe så kolla vi på luftslottet som sprängdes hehe.. Sen så gick vi och sov senar

Söndag:
Idag först så vakna vi runt 11 typ.. För älsklingen kröp in under mitt täcke=).. Jätte gulligt och bli väckt så att älsklingen kryper in under ens täcke och håller om en .. Sen gick vi ner,  Gjorde inte så mycket kolla på serier.. Sen drog vi till affären köpte pommes och kebabkött som vi sedan lagade till.. Sen efter ett tag så ringer de en snubbe till älsklingen och säger att han sålt bilen fast han skulle hålla den till älsk men men.. Så älsklingen kolla vidare på Blocket och hitta en annan bil som han ringde på.. En volvo =).. Och den fanns kvar.. Så vi åkte till Erik och hämta en gps.. Sen hem till älsklingen igen för att byta bil till Marcus bil.. Sen var det bara att ge sig av till Tidaholm =).. då var klockan 16.40  Fy fan vilken tråkig väg men endå haha.. Det tog 2 timmar och 20 minuter ner och då stanna vi inte en enda gång.. så när vi var framme var klockan 19.00 Sen iallafall så kolla älsklingen på bilen.. Sen så köpte han den sen vid 19.50 åkte vi därifrån.. Vi stannade i Jönköping och gick in och åt på Mcdonalds =).. Sen efter det var det bara att sätta sig i bilen igen och åka.. vi var hemma igen kl 22.50.. Så tog 3 timmar hem.. Hehe väl hemma så kolla vi lite på Simpsons sen gick vi och sov.. Pusspuss

Måndag:

Hejsan.. Idag vaknade jag först vid 9 och väkte älsklingen för att dubbelkolla att jag drömmt.. Fast sov typ när jag väkte älsklingen med.. Men men vid halv 11 gick jag upp typ.. Då var älsklingen redan uppe hehe.. Sen så åt vi frukost vid 11 typ sen vid halv 12 drog vi in till stan. Älsklingen skulle till biltema och köpa några saker men innan det så åkte vi till macken vid ljunkan för att pumpa i mer luft i däcket.. Hehe.. Sen så åkte vi till skäggetorp lite fort älsklingen skulle lämna in nått på banken hehe.. Så vi satt där ett tag.. Sen iallafall så åkte vi till biltema där älsklingen inhandlade grejer som behövdes till bilen och lite verktyg och sådant hehe.. Sen en snabbsväng till Jula där älsklingen sprang in själv för att kolla om dom hade en sån här liten fläkt som man kan ha inne i bilen vid sättena hehe.. Sen så åkte vi hem och älsklingen började lite med bilen och fixade.. Hehe.. sen efter ett tag så gick jag in och satte på ugnen och det.. Älsklingen sover just nu för han ska jobba ikväll klockan 10.. Jag hatar denna jävla snö! Och en grej till som jag vart glad över igår faktiskt det var att jag sa till älsklingen bara aa men du vill inte komma till min pappa säg som det är istället han bara nej jag skulle ha jobbat jag bara du kunde åka till jobbet från min pappa.. Då sa han jag får väll komma ditt nästa helg och va över helgen om jag inte ska till ohamn.. Då fråga jag älsk om jag fick följa med till ohamn om han skulle dit.. Och det skulle jag få om det vart så.. Om det inte blir så så ska han och jag till pappa =).. Om det inte snöar förstås för då måste han ju jobba.. Ska väcka älsklingen om en stund.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!