Hejsan,...

Igår så var jag hemma från praktiken hade så jävla ont i ryggen/ käken.. Vila i stort sett hela dagen!

Idag så har jag vart på praktiken.. Fyllde upp hö i påsar och vägde det.. Sen kollade på någon som hade lektion.. Sen så fikade vi.. Sen så tog vi resten av höt och la i påsar.. Sen så gick jag en promenad med Húginn och valter (Annas pappas hund.).. Sen så tog vi lunch.. Sen så villade jag ett tag sen så kolla jag på när kajsa satte nålar i Anna.. Hehe såg ont ut hehe.. Sen vilade vi lite.. Sen gick vi ut och jag ställde in en häst i stallet sen kom pappa efter mig.. Sen så åkte han och jag till skägget där jag träffade mamma på centrum.. Stod och snackade ett tag.. Sen så gick jag hem och hälsade på min älskade hund och hämtade mer mat som jag ska ha till praktiken.. sen så tog jag bussen till rece.. Och därifrån tog jag bussen ut till älsklingen.. Älsklingen är nu ute i garaget och håller på med sin gammla bil eftersom han ska sälja den andra imorn.. Jag själv funderar på att göra kladdkaka:). För älsklingen skulle göra mat åt mig idag.. Det sa han förut iallafall! Hehe.. Så får hoppas han gör de.. Nej nu ska ja fan i mig göra en kladdkaka som jag kan ha och äta på.. Sitter fan och tjuter för ingenting.. Vet inte vad det är med mig.. Allt känns så jobbigt just nu.. Praktiken och allt... Fattar fan inte varför.. Får damp.. Men nu ska ja göra kladdkaka hejs
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!