Helgen

Fredag:

Älsklingen hade åkt till jobbet när jag vaknade.. Så jag satt lite vid datorn.. Sen så började jag städa huset.. Jag dammade av allt damsög, sen skurade jag golvet 2 gånger.. Och allt detta tog 2 timmar.. Sen så kom älsklingen hem från jobbet.. Var hemma i ca en halv timma. Sen så åkte han iväg och skulle sälja datorn.. På köpet gick hans bil sönder så Erik hade fått hämta han i stan.. Men sen iallafall kom Älsklingen hem vid halv 6.. Sen kolla vi tåget.. Sen så packade vi lite. Sen gick vi in till Oskar.. Sen skjutsade han ner oss till stationen :).. Sen vid 20 över 6 så gick tåget ner till Berga.. Tråkigt var det att sitta på tåget i 2 timmar.. Sen väl framme i Berga tog vi bussen till Oskarshamn var framme i Oskarshamn vid 5 över 9 på kvällen.. Hehe.. Där hämta älsklingens mamma mig och älsklingen... Sen åkte vi till Maxi.. Beställde även kebab.. Hade ju inte ätit ngt på hela dagen.. Sen hem till älsk mamma och pappa.. Sen så slappade vi bara.. Sen gick vi och la oss.. Älsklingen var värsta gullig mot mig på natten höll om mig och grejer.. Mer har inte hänt idag... Pusspuss

 

Lördag:

Idag så vaknade jag 10 i 8.. Frös som ett ass.. Men älsklingen var värsta gullig och höll om mig och värmde mig.. Sen gick vi upp.. Åt lite frukost.. Sen så kolla vi på tv.. Och älsklingen gjorde ärtsoppa hehe.. Sen vid 12 typ så kom Marcus, Då åkte vi till Jocke.. Och älsklingen började skruva bort en motor ifrån någon bil.. Sen så höll han på med det sen kolla han lite på motorn och det.. Vi var väl klara vid halv 5 någongång.. Sen så åkte vi hem till älsklingens föräldrar och åt lite varmkorv.. Sen så åkte vi hem till Marcus där dom fick skotta fram en släppkärra.. Sen så åkte vi till Jocke igen för att hämta motorn.. Sen vid 10 i 7 så åkte vi hemmåt linköping... Vi var hemma vid 9 tiden.. Då älsklingen och Marcus tog av motorn.. Sen så åkte vi in till stan för att hämta hem älsklingens bil.. Var hemma igen runt 10.. Då började älsklingen och Marcus plocka ur motorn som var i älsklingens bil.. Höll på med det fram till kl 1 på natten.. Då åkte vi till max och handlade med oss mat hem.. Jätte gott.. Sen så åt vi sen gick vi och la oss.. Det är 7 månader mellan mig och älsklingen idag med.. Jag ahr världens underbaraste pojkvänn!

 

Söndag:

Idag så vaknade vi runt halv 11.. Gick direkt ut i garaget.. Dom började flytta över saker från den gammla motorn till den nya.. Sen vid 11 åkte vi in till mekonomen och biltema.. Sen en sväng till skägget så jag fick hämta mer medicin.. Sen hem igen.. Då dom började fixa med motorn igen.. Dom höll på med det hela dagen.. Sen vid halv 8 var dom klara och hade fått bilen att starta och det... Så vid kvart i 8 så åkte vi till affären handlade bearnesesås och margarin.. Sen hem och började laga mat.. Vart potatismos och köttbullar med bearnesesås.. =).. Mums. Nu blir det att kolla på ballar av stål.. Och bara ta det lungt.. Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!