Hmmmmm

Igår så kom Gustaf hem vid typ halv 3.. Då hade han köpt med sig pizza till han och mig.. Så vi åt det.. Sen så kolla vi på film.. Sen så åkte han in till stan och hämta sin bror.. Sen så gick vi ut till garaget. Gustaf fråga om jag ville hänga med ut hehe.. Sen så åkte vi in till biltema sen så åkte vi hem till han igen.. Sen så höll han på lite med bilen.. Sen så testa vi och åka lite med den, för ena hjulet snurra inte.. Sen så tillsist snurra de.. Då så gick vi in en sväng.. Sen så kom mamma vid 10 över 10 och hämta mig.. Kändes sjukt tomt att sova själv inatt vill jag lova.. Idag gick jag inte till praktiken.. Idag så följde jag med Erika ut till ikea.. Hon handlade lite till Kimberly och det.. Hehe... Sen nyss var ja ute med Tess och Bella hehe.. Sen nu sitter jag här.. Vet inte vad jag ska göra.. Sakna Gustaf kankse?  Pusspuss

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!