imorn är det fredag

Hejsan idag gick jag upp när älsklingen åkte till jobbet på möte.. Och då var klockan kvart i 8.. Hehe.. Då gick jag upp och fixade lite.. Plockade ur diskmaskinen och ställde in i diskmaskinen.. Sen så tog jag en snabb dusch sen byte jag lakan... Imorn är det fredag och jag är super glad för jag och älsklingen ska till pappa =).. Och vara där hela helgen =).. Första gången som älsklingen kommer till mig faktiskt! Så det ska bli jävligt kul att han kommer till mig för en gångs skull.. Han var ju och hämta mig hos pappa i lördags men då var han ju bara där i typ 15 minuter sen åkte vi ju.. Nu ska han liksom sova över hos mig.. Jag tror det knappt asså. Tror inte att det är sant men det är det.. Iallafall vid halv 10 så kom älsklingen hem.. Han var ute i garaget så gick ut dit.. Han hade börjat slippa ner lite på bilen där det var rost och det.. Sen måla han det sen.. Hehe vi kom in vid halv 3 typ.. Då vi gjorde lite nudlar som jag åt och han ravioli =). Hehe.. Nu ikväll vet jag inte vad som händer.. Pusspuss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!